Impresszum Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA
 

Termékhalál - termékek, melyek pusztulása előre tervezett

Termékek útja a halálukig Amikor egy termékről beszélünk, akkor a történészeknek, a politológusoknak, a marketingeseknek egyaránt eszébe juthat "a termék életciklusa" fogalom. Mivel a termékek - legyenek azok...
A bejegyzés folytatódik »
 

A sikeres vállalkozás rejtett tényezője

A sikeres vállalkozások mögött ezt találjuk: Ha a világ bármely táján górcső alá veszünk egy sikeres szervezetet, a kiváló gazdasági eredmények mögött a kutatások mindenhol elkötelezett, az elvártnál lényegesen...
A bejegyzés folytatódik »
 

Marketingháború: a marketing folytatása más eszközökkel

Gazdaság és online marketing A marketing háborút online fegyverekkel vívják Ha a gazdaságról esik szó egy társaságban, akkor a legtöbb embernek először egy gyár...
A bejegyzés folytatódik »
 

Autó, autózás másképp

A gázpedál nemzedéke vagyunk Ha az autó szó terítékre kerül, kevesen gondolnak arra, hogy egy különleges nemzedékhez tartozunk. Mi még élvezhetjük az autóvezetés élményét, a slusszkulcs elfordításával...
A bejegyzés folytatódik »
 

Megy a hideg és jön a meleg! De mennyiért?

A klaszter nagy dolog Elöljáróban mindjárt szögezzük is le: az az igazán nagy dolog, ha a piacon konkurensek fognak össze! Ki hinné, pedig immár az egész világon, így Magyarországon is komplett hálózatok működnek...
A bejegyzés folytatódik »
 

Túlélőkészlet vezetőknek a gyorsan változó és egyre komplexebb világban

Ne nagyobb, gyorsabb, jobb akarj lenni, hanem más! Üzleti környezetünk egyre inkább a komplexitás jeleit hordozza - gyorsak és nem lineárisak a változások. Van, hogy nagy erőfeszítés hatására sem érjük el a kívánt...
A bejegyzés folytatódik »
 

Rajzolj, hogy jobban teljesíts a munkádban is

Amit egy jobb agyféltekés rajztanfolyam ad… és amit nem Közel 10 éve tartunk jobb agyféltekés rajztanfolyamokat, kurzusainkon több, mint 1000 hallgató vett részt. A jelentkezők között voltak tanulók - általános...
A bejegyzés folytatódik »
 

11 támpont: te melyik korszakban dolgozol?

Hol élsz te, melyik korszakban? - Hol élsz te?- kérdezzük egymást olykor, de a kérdésben nem csak valamilyen elmaradott hely, hanem az idő, pontosabban a korszak is benne foglaltatik. Mert ugye elvárnánk, hogy a huszonegyedik...
A bejegyzés folytatódik »
 

A tudás reménye

A tudás és a modern társadalom A társadalmi kiemelkedés vagy legalábbis a felzárkózás reménye évszázadokon át a tudás megszerezhetőségén múlott. Napjainkban a leszakadóban lévő rétegek számára szintén...
A bejegyzés folytatódik »
 

Jó hír kerekesszékeseknek

A jóság mindannyiunk vagyona Ismerjük mozgássérült vagy fogyatékkal élő polgártársaink hányattatásait az egyszerű hétköznapi életben. Legutóbb arról olvashattunk-láthattunk beszámolókat, hogy a buszok...
A bejegyzés folytatódik »

gerilla

blogavatar

A modern gerilla fegyvere az online tudás. Ennek megszerzése, szétosztása a mai gerilla feladata. Legyen tehát gerillamarketing. S lő(n)!