Impresszum Help Sales ÁSZF Panaszkezelés

Választékból válogatás a szolgáltatások piacán

 
Választék a szolgáltatásban: mi segítheti a választást? A szolgáltatás különleges áruféleség. Amikor igénybe vesszük, még csak feltételezzük, hogy az lesz a végeredmény, amit ígért nekünk a szolgáltató, amit ez alapján joggal remélhetünk. Lehet ez hotel szolgáltatás, csőtörés bemérés, villanyszerelés,...
A bejegyzés folytatódik »
 

A duguláselhárítás erőműve: WOMA

A duguláselhárítás, mint versenypálya Erős vízsugár oldja a dugulást A piac nagysága általában meghatározza a piaci verseny nagyságát és hevességét is....
A bejegyzés folytatódik »
 

Árak: mennyi az annyi?

Miért lettünk vállalkozók? A rendszerváltás után számtalan magyar előtt nyílt meg az út, hogy vállalkozóvá legyen. ...
A bejegyzés folytatódik »
 

Visszatérés a piacra

Árus, szolgáltató és vásárló visszatér a piacra - bár még nem ennyire​​​​ A koronavírus hatásai Most már tisztábban látjuk, hogy milyen hatások érvényesültek a koronavírus nyomán. Egyfelől azt...
A bejegyzés folytatódik »
 

Optimalizált sokk

Az üres városok utcáin és terein hirtelen tömegek jelentek meg Nemrég még karanténban éltünk A karantén idején üresen tátongtak az utcák, amikor rövid sétára indult az ember alig találkozott valakivel. Érdekes...
A bejegyzés folytatódik »
 

Az aktualitás szerepe az újságírásban és a reklámban

Forrón aktuális Amit a következő képen látunk, az egy Google Cégem bejegyzés lenyomata. Keltezése szerint egy nappal vagyunk korábban, minthogy a sportszerető közvélemény figyelmének középpontjába kerül a Wales...
A bejegyzés folytatódik »
 

Tippek keresőoptimalizáláshoz

2019 első tippjei keresőoptimalizáláshoz, SEO-hoz Tanácsot, tippet adni két különböző kategóriában lehet. Egyfelől konkrét, materiális értelemben vett tippeket oszthatunk, másfelől elvi, elméleti tanácsot üthetünk...
A bejegyzés folytatódik »
 

Szélsőségek a keresőoptimalizálásban

Szakértelem, hitelesség, megbízhatóság A Google szerint a tartalom a király, amely minden más tényezőt megelőz, amikor a keresőkirály sorrendbe állítja a keresőben (a SERP-ben - Search Engine Results Page) a...
A bejegyzés folytatódik »
 

Marketingháború: a marketing folytatása más eszközökkel

Gazdaság és online marketing A marketing háborút online fegyverekkel vívják Ha a gazdaságról esik szó egy társaságban, akkor a legtöbb embernek először egy gyár...
A bejegyzés folytatódik »
 

A piacbővítés lehetőségei

Irány a piac Amikor piacra lép egy vállalkozó vagy vállalkozás, számos dologgal kell megküzdenie, melyek között a piaci szegmentálás, a termék pozicionálás marketing feladatai is helyet foglalnak. Magyarán a vállalkozás...
A bejegyzés folytatódik »
«
12

gerilla

blogavatar

A modern gerilla fegyvere az online tudás. Ennek megszerzése, szétosztása a mai gerilla feladata. Legyen tehát gerillamarketing. S lő(n)!