Impresszum Help Sales ÁSZF Panaszkezelés

Nehéz munka a linképítés

 
Mi is az a link? A link (backlink) az online marketing munka során alkalmazott "eszköz". A honlapok, blogok, webáruházak szövegtestében szétszórva vagy külön csokorba gyűjtve foglalnak helyet a home page felületén, az oldalakon, a bejegyzésekben vagy a termékismertetőkben. A link szerepe szerint egy-egy webegységet köt a világhálóhoz. Ennek elősegítése...
A bejegyzés folytatódik »
 

Honlap a web szabadságának tükrében

A szabadsághoz kell a webseo? Érdekes kísérletnek ígérkezik a weblib elnevezésű domainen futó magyar honlap. Célkitűzése szerint a web szabadságát érintő megoldásokkal foglalkozik a jövőben. Olyan gondolatok jellemzik,...
A bejegyzés folytatódik »
 

Visszatérés a piacra

Árus, szolgáltató és vásárló visszatér a piacra - bár még nem ennyire​​​​ A koronavírus hatásai Most már tisztábban látjuk, hogy milyen hatások érvényesültek a koronavírus nyomán. Egyfelől azt...
A bejegyzés folytatódik »
 

Pillantás a masszázs piacára

Masszázs - közérzet javító szolgáltatás Fizikai közérzetet javító szolgáltatás A masszázs szalonok és a masszőrök jelentős része a fizikai közérzetet javító szolgáltatóként jelenti magát. (Éppen...
A bejegyzés folytatódik »
 

Struktúra túra

Az előző poszt a print- és az online újságírásban, illetve a blogírás során alkalmazott címadás fontosságában mélyedt el. (Tisztelt tesztelt szövegíró!) Külön figyelmet szenteltünk a cím hosszának. Ez a posztunk...
A bejegyzés folytatódik »
 

TISZTELT TESZTELT SZÖVEGÍRÓ! BLOGGER, PR-OS, ÚJSÁGÍRÓ ÉS A CÍMADÁS

Fontos-e a cím? Van szerencsém tudatni, hogy életem során mindhárom szövegírás fajta szabályaival meg kellett ismerkednem. S ha van is számtalan rokon vonás az újságírás, a reklám célú szöveg megírása és...
A bejegyzés folytatódik »
 

Tippek keresőoptimalizáláshoz

2019 első tippjei keresőoptimalizáláshoz, SEO-hoz Tanácsot, tippet adni két különböző kategóriában lehet. Egyfelől konkrét, materiális értelemben vett tippeket oszthatunk, másfelől elvi, elméleti tanácsot üthetünk...
A bejegyzés folytatódik »
 

Szélsőségek a keresőoptimalizálásban

Szakértelem, hitelesség, megbízhatóság A Google szerint a tartalom a király, amely minden más tényezőt megelőz, amikor a keresőkirály sorrendbe állítja a keresőben (a SERP-ben - Search Engine Results Page) a...
A bejegyzés folytatódik »
 

Termékhalál - termékek, melyek pusztulása előre tervezett

Termékek útja a halálukig Amikor egy termékről beszélünk, akkor a történészeknek, a politológusoknak, a marketingeseknek egyaránt eszébe juthat "a termék életciklusa" fogalom. Mivel a termékek - legyenek azok...
A bejegyzés folytatódik »
 

Keresőoptimalizálás: keress vele!

Bejutás a Google első találatai közé A keresőoptimalizálás célját általában úgy határozzák meg, azt kell elérnie, hogy minél előrébb sorolja a kereső az általunk gondozott blogot, honlapot, facebook fiókot...
A bejegyzés folytatódik »
«
12

gerilla

blogavatar

A modern gerilla fegyvere az online tudás. Ennek megszerzése, szétosztása a mai gerilla feladata. Legyen tehát gerillamarketing. S lő(n)!