Impresszum Help Sales ÁSZF Panaszkezelés

Árak: mennyi az annyi?

 
Miért lettünk vállalkozók? A rendszerváltás után számtalan magyar előtt nyílt meg az út, hogy vállalkozóvá legyen. Százezrek szükségből, munkahelyük megszűnése miatt lettek "kényszervállalkozóvá". Mások viszont a lehetőséget meglátva,...
A bejegyzés folytatódik »
 

Autó, autózás másképp

A gázpedál nemzedéke vagyunk Ha az autó szó terítékre kerül, kevesen gondolnak arra, hogy egy különleges nemzedékhez tartozunk. Mi még élvezhetjük az autóvezetés élményét, a slusszkulcs elfordításával...
A bejegyzés folytatódik »
 

Jó hír kerekesszékeseknek

A jóság mindannyiunk vagyona Ismerjük mozgássérült vagy fogyatékkal élő polgártársaink hányattatásait az egyszerű hétköznapi életben. Legutóbb arról olvashattunk-láthattunk beszámolókat, hogy a buszok...
A bejegyzés folytatódik »
 

Pillantsunk a Bérautó honlapjára

Amikor a divat erőszakba fordul A divatot meghatározó személyeket nem véletlenül hívjuk divatdiktátoroknak. Ugyanis az általuk képviselt pillanatnyi elképzelés szinte kötelező érvényűvé válik, akár szeretnénk,...
A bejegyzés folytatódik »
 

Óda egy kukásautóhoz

Bejegyzésem tisztelgés a futuristák 1927-es kongresszusa előtt, ahol is Gépvédő Ligát alapítottak. Egy hulladékgyűjtő autó is lehet elegáns Ugye ismerős a kép: nyár van, nyitott ablakok mellett dübörög be...
A bejegyzés folytatódik »

gerilla

blogavatar

A modern gerilla fegyvere az online tudás. Ennek megszerzése, szétosztása a mai gerilla feladata. Legyen tehát gerillamarketing. S lő(n)!