Impresszum Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA
 

TISZTELT TESZTELT SZÖVEGÍRÓ! BLOGGER, PR-OS, ÚJSÁGÍRÓ ÉS A CÍMADÁS

Fontos-e a cím? Van szerencsém tudatni, hogy életem során mindhárom szövegírás fajta szabályaival meg kellett ismerkednem. S ha van is számtalan rokon vonás az újságírás, a reklám célú szöveg megírása és...
A bejegyzés folytatódik »
 

Tippek keresőoptimalizáláshoz

2019 első tippjei keresőoptimalizáláshoz, SEO-hoz Tanácsot, tippet adni két különböző kategóriában lehet. Egyfelől konkrét, materiális értelemben vett tippeket oszthatunk, másfelől elvi, elméleti tanácsot üthetünk...
A bejegyzés folytatódik »
 

Szélsőségek a keresőoptimalizálásban

Szakértelem, hitelesség, megbízhatóság A Google szerint a tartalom a király, amely minden más tényezőt megelőz, amikor a keresőkirály sorrendbe állítja a keresőben (a SERP-ben - Search Engine Results Page) a...
A bejegyzés folytatódik »
 

Termékhalál - termékek, melyek pusztulása előre tervezett

Termékek útja a halálukig Amikor egy termékről beszélünk, akkor a történészeknek, a politológusoknak, a marketingeseknek egyaránt eszébe juthat "a termék életciklusa" fogalom. Mivel a termékek - legyenek azok...
A bejegyzés folytatódik »
 

Marketingháború: a marketing folytatása más eszközökkel

Gazdaság és online marketing A marketing háborút online fegyverekkel vívják Ha a gazdaságról esik szó egy társaságban, akkor a legtöbb embernek először egy gyár...
A bejegyzés folytatódik »
 

Pillantsunk a Bérautó honlapjára

Amikor a divat erőszakba fordul A divatot meghatározó személyeket nem véletlenül hívjuk divatdiktátoroknak. Ugyanis az általuk képviselt pillanatnyi elképzelés szinte kötelező érvényűvé válik, akár szeretnénk,...
A bejegyzés folytatódik »
 

Keresőoptimalizálás: keress vele!

Bejutás a Google első találatai közé A keresőoptimalizálás célját általában úgy határozzák meg, azt kell elérnie, hogy minél előrébb sorolja a kereső az általunk gondozott blogot, honlapot, facebook fiókot...
A bejegyzés folytatódik »
 

Melyik párt lesz a baloldal vezető ereje? - vizsgálat SEO eszközökkel

Verseny a pártok között A verseny a politikai mezőben általában nem csak a politikai ellenfelek, hanem potenciális, sőt valóságos szövetségesek között is dúl. Ma Magyarországon például a baloldalon láthatunk...
A bejegyzés folytatódik »
12
»

gerilla

blogavatar

A modern gerilla fegyvere az online tudás. Ennek megszerzése, szétosztása a mai gerilla feladata. Legyen tehát gerillamarketing. S lő(n)!