A duguláselhárítás, mint versenypálya
 

duguláselhárítás marketing online marketing keresőoptimalizálás WOMA
Erős vízsugár oldja a dugulást


A piac nagysága általában meghatározza a piaci verseny nagyságát és hevességét is. Márpedig a duguláselhárítás kifejezetten erős piac. Hiszen Budapest teljes lakossága azon iparkodik, hogy márpedig dugulás mindig legyen. És van is, hála a közel kétmilliós lakosságnak.
Tehát ebben az iparágban heves konkurenciaharc dúl - így jön képbe a WOMA és a keresőoptimalizálás is.

 

Korszerű eszközök az iparágban

A verseny egyik jellemzője a korszerű eszközök használata. Azok, akik továbbra is egy egyszerű gumiharanggal, vagyis WC-pumpával próbálkoznának online megjelenés, azaz internetes honlap működtetése nélkül, teljesen reménytelenül próbálnának munkához jutni.
Ma már a csatorna kamera, a hőkamera, a spirálos csatornatisztító berendezés (csőgörény), a magasnyomású csatornatisztító - vagyis a WOMA - használata dívik.

WOMA

A WOMA 100 bar feletti nyomással percenként 30 liter vízzel bombázza egy speciális tömlőfejen keresztül a dugulás helyét. Ennek a nyomásnak ellenálló dugulást ritkán produkál a milliónyi igyekvő. Pedig tampontól mosogatórongyán át mobiltelefonig mindenféle előfordul a csatornákban.

A duguláselhárítókról

A mai mesterek már nem robogóval verekszik át magukat a budapesti forgalmon, hónuk alatt a WC-pumpával, hanem rohamkocsival érkeznek, amely bőven fel van szerelve műszerekkel, eszközökkel, szerszámokkal, alkatrészekkel.
Nem egy vállalkozás már ISO minősítéssel is rendelkezik, több brigáddal, több rohamkocsival rendelkezik és a nem csak Budapest, hanem az autópályákon elérhető távoli települések is a célállomásuk lehet. Ilyen teszem azt a Világi Duguláselhárítás is.

Online marketing, keresőoptimalizálás

A mai vállalkozóknak, vállalkozásoknak az online marketing alapjaihoz is érteniök kell. Ez nem feltétlenül azt jelenti, hogy nekik kell honlapot, ADS vagy más egyéb reklámot, linképítést kreálniuk, de a gazda értő szeme ezen a területen is hasznos információkat, kezdeményezéseket eredményez.
A keresőkben ugyancsak komoly verseny zajlik, olykor a keresőtábla minden zúgában. A térképes találatok, az organikus találatok és a hirdetések mezőnyében is.

Ebből következően a tőkeerős cégeknek hosszabb távon előnye van. Mindenesetre éles versenyszituációban az online marketing, a keresőoptimalizálás (SEO) területén figyelni nagyon kell.
Például a szöveglopásokra is, amelyek mértéke meglepően nagy, egyes becslések szerint 25% körül mozog. Érdemes a tolvaj honlapokat jelenteni a Googlenak.

***
Témánkba vág:

Womás duguláselhárítás

Duguláselhárítás: piaci verseny a köbön

Bútorok védelme duguláselhárítással