A húsvéti árkedvezményekről

Akció hegyén-hátán

Közeleg a húsvét, most aztán se szeri, se száma a húsvéti akciónak. Persze a nyúl hátára pattanó kereskedelemi egységek egy részének árajánlata nem kapcsolódik szorosan az ünnephez, semmilyen más célt nem szolgál a mostani akció, mint az általános vásárlói érdeklődés felkeltését.
Számomra azok az akciók szimpatikusak, amelyek legalább érintőlegesen kapcsolódnak egy konkrét ünnephez, vagy legalábbis egy nagyon tág asszociációval csatlakoznak.

ár árpolitika marketing húsvét akcióBárányborda: Antall Ildikó Komótos lakomák c. könyvében recepttel.
Forrás: Étterem Pécs, Receptek


Olyasmire gondolok most, mint a bárányból készülő ételeket tartalmazó szakácskönyv híre, vagy a locsolás illatfelhőjét idéző - asszociatív - 50%-os Bioderma akció a SIPO Patikáknál.

0 Tovább

Az Uber elveszti az érdeklődőket

Nem is olyan régen, hivatkozva egy, a magyar web számos lapján megjelent grafikonra, megmutattam, hogy csak részben van igazuk azoknak, akik szerint a taxisok uber-ellenes mozgalma tulajdonképpen az uber malmára hajtja a vizet (pontosabban az autójába az utast) - vagyis az ubernek csinál propagandát. > Árnyalunk az uber überségén

Kíváncsi voltam, hogy néhány hét elmúltával miként alakult a helyzet, vagyis az újabb uber-ellenes hatósági intézkedések (újabb büntetési tételek márciustól; megtörtént rendszámlevétel) és újabb taxis tüntetés után hogyan alakult a weben a taxira illetve az uberre történő keresés aránya. Most újra lekérdeztem a Googletól (a Google Trends segítségével) ugyanazt, s ezt a választ adta a keresőkirály:

taxi uber sofőrszolgálatTaxi = kék; uber = piros
0 Tovább

Melyik párt lesz a baloldal vezető ereje? - vizsgálat SEO eszközökkel

Verseny a pártok között

A verseny a politikai mezőben általában nem csak a politikai ellenfelek, hanem potenciális, sőt valóságos szövetségesek között is dúl.
Ma Magyarországon például a baloldalon láthatunk kifejezetten határozott versenyt az MSZP és a DK között: melyikük is voltaképpen a baloldal vezető ereje. A tét: ki lehet a FIDESZ kihívója.
Ha a pillanatnyi erőviszonyokat vesszük figyelembe, akkor a közvélemény-kutatások eredményeire hagyatkozhatunk. Ezek szerint - a TÁRKI 2016 januári felmérése szerint - a teljes lakosság körében az MSZP-nek 7%-os, a DK-nak 3%-os támogatottsága van. A Nézőpont Intézetnél 11:5 az állás.
Tehát azt mondhatjuk, hogy a közvélemény-kutatások szerint az MSZP-nek kétszer akkora a támogatottsága, mint a DK-nak.

0 Tovább

Viselkedési politológia

Az ellenzék összefog?

Gyurcsány viselkedési közgazdaságtan viselkedési politológia politika választás

Este a pécsi Trafik nevű szórakozóhelyen került sor a Kettős választás - út az Orbán rendszer megdöntéséhez elnevezésű beszélgetésre. A helyi vendéglátó mellett Bokros Lajos (MoMa), Juhász Péter (Együtt) és Majtényi László alkotmányjogász ült a mintegy 50 fős közönség elé.

4 Tovább

A szerelem lakatjai

A szerelem vasba öltözik

A pécsi lakatfal - mint minden más lakatfal a világon - a szerelmeseké. Ám olykor felparázslik a vágy némely politikusokban, hogy a lakatfal népszerűségéből maguknak is lehasítsanak valamennyit.

lakatfal Pécs politika szerelem közéletLakatok a pécsi lakatfalon

Az első lakat története a hetvenes évek messzi homályába vész. A városi folklór többféle magyarázattal is szolgál, meglepő választékot kínálva, kinek-kinek igénye, vágya szerint.
Egyesek szerint egy szerelemre éhes városi asszony a kerítésre kitett lakattal jelezte a szeretőjének, hogy szabad az út a gyönyörök kertjéhez, mert a férje valahová elment.

0 Tovább

gerilla

blogavatar

A modern gerilla fegyvere az online tudás. Ennek megszerzése, szétosztása a mai gerilla feladata. Legyen tehát gerillamarketing. S lő(n)!

Blogroll

Gerillamarketing:
Geillamarketing
Marketing blog:
Online marketing mix
SEO-keresőoptimalizálás:
Keresőoptimalizálás
A blog műfajáról:
Blog
Hogy legyen mire ülnöd, ha olvasod:
Sarokkanapé

Utolsó kommentek

Címkefelhő

közélet (8),politika (7),keresőoptimalizálás (5),marketing (5),Pécs (5),gazdaságsprint (3),munkasprint (3),autóbérlés (3),online marketing (3),sofőrszolgálat (3),vezetőképzés (2),energetikai tanúsítvány (2),SEO (2),taxi (2),uber (2),autókölcsönzés (2),kanapé (2),kukásautó (2),autó (2),gazdaság (2),tudás (1),honlap (1),erőszak (1),kerekesszékesek (1),remeny (1),vagyon (1),Áder (1),fotó (1),önkormányzat (1),SERES (1),szépség (1),elnök (1),Kis Grófo (1),képzés (1),Obama (1),divat (1),információs kor (1),gazdasagsprint (1),autósprint (1),gázkészülék-szerelő (1),kazán (1),keresőmarketing (1),marketingmix (1),beruházás (1),energetika (1),duguláselhárítás (1),vállalkozás (1),nagydologsprint (1),klaszter (1),hulladékgyűjtők (1),ülőgarnitúra (1),árak (1),Google Trends (1),jobb agyféltekés rajzolás (1),rajztanfolyamok (1),Energiapartner (1),túlélőkészlet vezetőknek (1),vezetés (1),tanfolyam (1),humor (1),államszocializmus (1),lakatfal (1),Balog Zoltán (1),egészségügy (1),oktatás (1),szerelem (1),Gyurcsány (1),pártok (1),választás (1),viselkedési politológia (1),viselkedési közgazdaságtan (1),Fodor Ibolya (1),FIDESZ (1),internet (1),cgm (1),vakcsoport (1),Orbán Viktor (1),felhasználó (1),fogyasztó (1),szociológia (1),társadalom (1),demokrácia (1),seo (1),DK (1),MSZP (1),szobrász (1),kultúra (1),Böszörményi (1),Bing (1),bejutas (1),Mohács (1),ABútor Outlet (1),piac (1),#bukás (1),kép (1),Google (1),azelsosprint (1),akció (1),húsvét (1),árpolitika (1),ár (1),horgászat (1),horgász (1),élmény (1),Abaliget (1),ponty (1),hal (1),piacbővítés (1)