Autó, autózás másképp

A gázpedál nemzedéke vagyunk

Ha az autó szó terítékre kerül, kevesen gondolnak arra, hogy egy különleges nemzedékhez tartozunk.
Mi még élvezhetjük az autóvezetés élményét, a slusszkulcs elfordításával beinduló motor doromboló hangját, a kezünk alatt a szervóval könnyített, engedelmesen perdülő kormánykerék mozgását, a gázpedál lenyomásával nekiiramodó autó lendületét.

0 Tovább

Jó hír kerekesszékeseknek

A jóság mindannyiunk vagyona

vagyon kerekesszékesek autóbérlés autókölcsönzés

Ismerjük mozgássérült vagy fogyatékkal élő polgártársaink hányattatásait az egyszerű hétköznapi életben.
Legutóbb arról olvashattunk-láthattunk beszámolókat, hogy a buszok nem vették fel a kerekesszékes utasokat, akik így mégsem lehettek utasok.
Egy népnek nem csak pénzben, aranyfedezetben, gazdasági erőben mérhető vagyona lehet, hanem lehet lelki gazdagsága is.

0 Tovább

Pillantsunk a Bérautó honlapjára

Amikor a divat erőszakba fordul

A divatot meghatározó személyeket nem véletlenül hívjuk divatdiktátoroknak. Ugyanis az általuk képviselt pillanatnyi elképzelés szinte kötelező érvényűvé válik, akár szeretnénk, akár nem szeretnénk azt.
A divat persze valamilyen homályos össznépi elképzelésből is származhat, mint például az a napjainkban hódító "elvárás" a honlapok terén: minden mozogjon rajtuk!
Ez a metódus már korábban is élte egyszer aranykorát, a flash zenitjén, bár hamar kiviláglott, hogy a keresők szöveg alapúak, s így a flash-mozik erős hátrányból indultak a keresők tábláin (a SERP-ben).
Tehát az új divat szerint a honlap, a blog akkor jó, ha mozgás van rajta, valóságos mozi, de legalább egy erőteljes slide-show. A legfrisebb WordPress sablon (a Twenty Seventeen) is ez irányba erősíti megjeleníthetőségét.

0 Tovább

gerilla

blogavatar

A modern gerilla fegyvere az online tudás. Ennek megszerzése, szétosztása a mai gerilla feladata. Legyen tehát gerillamarketing. S lő(n)!

Blogroll

Gerillamarketing:
Geillamarketing
Marketing blog:
Online marketing mix
SEO-keresőoptimalizálás:
Keresőoptimalizálás
A blog műfajáról:
Blog
Hogy legyen mire ülnöd, ha olvasod:
Sarokkanapé

Utolsó kommentek

Címkefelhő

közélet (8),politika (7),keresőoptimalizálás (5),marketing (5),Pécs (5),gazdaságsprint (3),munkasprint (3),autóbérlés (3),online marketing (3),sofőrszolgálat (3),vezetőképzés (2),energetikai tanúsítvány (2),SEO (2),taxi (2),uber (2),autókölcsönzés (2),kanapé (2),kukásautó (2),autó (2),gazdaság (2),tudás (1),honlap (1),erőszak (1),kerekesszékesek (1),remeny (1),vagyon (1),Áder (1),fotó (1),önkormányzat (1),SERES (1),szépség (1),elnök (1),Kis Grófo (1),képzés (1),Obama (1),divat (1),információs kor (1),gazdasagsprint (1),autósprint (1),gázkészülék-szerelő (1),kazán (1),keresőmarketing (1),marketingmix (1),beruházás (1),energetika (1),duguláselhárítás (1),vállalkozás (1),nagydologsprint (1),klaszter (1),hulladékgyűjtők (1),ülőgarnitúra (1),árak (1),Google Trends (1),jobb agyféltekés rajzolás (1),rajztanfolyamok (1),Energiapartner (1),túlélőkészlet vezetőknek (1),vezetés (1),tanfolyam (1),humor (1),államszocializmus (1),lakatfal (1),Balog Zoltán (1),egészségügy (1),oktatás (1),szerelem (1),Gyurcsány (1),pártok (1),választás (1),viselkedési politológia (1),viselkedési közgazdaságtan (1),Fodor Ibolya (1),FIDESZ (1),internet (1),cgm (1),vakcsoport (1),Orbán Viktor (1),felhasználó (1),fogyasztó (1),szociológia (1),társadalom (1),demokrácia (1),seo (1),DK (1),MSZP (1),szobrász (1),kultúra (1),Böszörményi (1),Bing (1),bejutas (1),Mohács (1),ABútor Outlet (1),piac (1),#bukás (1),kép (1),Google (1),azelsosprint (1),akció (1),húsvét (1),árpolitika (1),ár (1),horgászat (1),horgász (1),élmény (1),Abaliget (1),ponty (1),hal (1),piacbővítés (1)