Keresőoptimalizálás: keress vele!

Bejutás a Google első találatai közé

A keresőoptimalizálás célját általában úgy határozzák meg, azt kell elérnie, hogy minél előrébb sorolja a kereső az általunk gondozott blogot, honlapot, facebook fiókot … és hosszú felsorolás helyett tömörebben - a webegységünket.
(A keresőoptimalizálást SEO-nak is mondjuk, az angol nyelvű tükörszót használva, amely mögött a Search Engine Optimization kifejezés áll.)
Hogy nagyon laikusok is értsék, mondok egy példát: ha hokedlit szeretne valaki vásárolni, akkor beüti a keresőbe (Magyarországon legalább 95%-os valószínűséggel a Google keresőjébe) a hokedli szót.

0 Tovább

Horgász, hal, élmény

horgászat horgász hal ponty Abaliget élmény azelsosprint14,00 kg-os pikkelyes ponty

Ma másképp szeretjük a halat

- Ön állatorvos? - kérdezi tőlem elsőként a turista csoportból egy hölgy, látva, hogy a pontypárnára emelt hal száját sprayvel befújom.
- Nem, nem vagyok állatorvos - felelem, majd hozzátoldom, hogy huszonegyedik századi horgász vagyok, vagyis kíméletesen bánok a hallal, pontypárnát használok és fertőtlenítem a sebet, amit a horoggal ejtek rajta.
Abaligeten vagyunk, ahol a horgásztó a cseppkőbarlanghoz közel tükrözi vissza a napsugarakat. A barlangi belépésre várva, vagy a mélyben tett kirándulás után sokan tesznek még egy sétát a horgásztó körül.

0 Tovább

A húsvéti árkedvezményekről

Akció hegyén-hátán

Közeleg a húsvét, most aztán se szeri, se száma a húsvéti akciónak. Persze a nyúl hátára pattanó kereskedelemi egységek egy részének árajánlata nem kapcsolódik szorosan az ünnephez, semmilyen más célt nem szolgál a mostani akció, mint az általános vásárlói érdeklődés felkeltését.
Számomra azok az akciók szimpatikusak, amelyek legalább érintőlegesen kapcsolódnak egy konkrét ünnephez, vagy legalábbis egy nagyon tág asszociációval csatlakoznak.

ár árpolitika marketing húsvét akcióBárányborda: Antall Ildikó Komótos lakomák c. könyvében recepttel.
Forrás: Étterem Pécs, Receptek


Olyasmire gondolok most, mint a bárányból készülő ételeket tartalmazó szakácskönyv híre, vagy a locsolás illatfelhőjét idéző - asszociatív - 50%-os Bioderma akció a SIPO Patikáknál.

0 Tovább

Az Uber elveszti az érdeklődőket

Nem is olyan régen, hivatkozva egy, a magyar web számos lapján megjelent grafikonra, megmutattam, hogy csak részben van igazuk azoknak, akik szerint a taxisok uber-ellenes mozgalma tulajdonképpen az uber malmára hajtja a vizet (pontosabban az autójába az utast) - vagyis az ubernek csinál propagandát. > Árnyalunk az uber überségén

Kíváncsi voltam, hogy néhány hét elmúltával miként alakult a helyzet, vagyis az újabb uber-ellenes hatósági intézkedések (újabb büntetési tételek márciustól; megtörtént rendszámlevétel) és újabb taxis tüntetés után hogyan alakult a weben a taxira illetve az uberre történő keresés aránya. Most újra lekérdeztem a Googletól (a Google Trends segítségével) ugyanazt, s ezt a választ adta a keresőkirály:

taxi uber sofőrszolgálatTaxi = kék; uber = piros
0 Tovább

Melyik párt lesz a baloldal vezető ereje? - vizsgálat SEO eszközökkel

Verseny a pártok között

A verseny a politikai mezőben általában nem csak a politikai ellenfelek, hanem potenciális, sőt valóságos szövetségesek között is dúl.
Ma Magyarországon például a baloldalon láthatunk kifejezetten határozott versenyt az MSZP és a DK között: melyikük is voltaképpen a baloldal vezető ereje. A tét: ki lehet a FIDESZ kihívója.
Ha a pillanatnyi erőviszonyokat vesszük figyelembe, akkor a közvélemény-kutatások eredményeire hagyatkozhatunk. Ezek szerint - a TÁRKI 2016 januári felmérése szerint - a teljes lakosság körében az MSZP-nek 7%-os, a DK-nak 3%-os támogatottsága van. A Nézőpont Intézetnél 11:5 az állás.
Tehát azt mondhatjuk, hogy a közvélemény-kutatások szerint az MSZP-nek kétszer akkora a támogatottsága, mint a DK-nak.

0 Tovább

gerilla

blogavatar

A modern gerilla fegyvere az online tudás. Ennek megszerzése, szétosztása a mai gerilla feladata. Legyen tehát gerillamarketing. S lő(n)!

Blogroll

Gerillamarketing:
Geillamarketing
Marketing blog:
Online marketing mix
SEO-keresőoptimalizálás:
Keresőoptimalizálás
A blog műfajáról:
Blog
Hogy legyen mire ülnöd, ha olvasod:
Sarokkanapé

Utolsó kommentek

Címkefelhő

közélet (8),politika (7),Pécs (5),keresőoptimalizálás (4),marketing (4),munkasprint (3),autóbérlés (3),sofőrszolgálat (3),kukásautó (2),autó (2),bejutas (2),SEO (2),taxi (2),online marketing (2),uber (2),Obama (1),Áder (1),Kis Grófo (1),divat (1),honlap (1),elnök (1),erőszak (1),gazdaság (1),piacbővítés (1),ABútor Outlet (1),kanapé (1),piac (1),hulladékgyűjtők (1),SERES (1),fotó (1),önkormányzat (1),vagyon (1),szépség (1),remeny (1),nagydologsprint (1),klaszter (1),Energiapartner (1),túlélőkészlet vezetőknek (1),kazán (1),energetikai tanúsítvány (1),gazdaságsprint (1),keresőmarketing (1),autósprint (1),gázkészülék-szerelő (1),vezetés (1),vezetőképzés (1),képzés (1),tudás (1),#bukás (1),autókölcsönzés (1),tanfolyam (1),Google Trends (1),rajztanfolyamok (1),jobb agyféltekés rajzolás (1),információs kor (1),kerekesszékesek (1),Böszörményi (1),Balog Zoltán (1),egészségügy (1),oktatás (1),Fodor Ibolya (1),államszocializmus (1),lakatfal (1),viselkedési politológia (1),viselkedési közgazdaságtan (1),Gyurcsány (1),szerelem (1),FIDESZ (1),szociológia (1),internet (1),cgm (1),vakcsoport (1),Orbán Viktor (1),felhasználó (1),fogyasztó (1),társadalom (1),demokrácia (1),seo (1),választás (1),pártok (1),Google (1),online-marketing (1),azelsosprint (1),élmény (1),Bing (1),kultúra (1),humor (1),Mohács (1),szobrász (1),Abaliget (1),ponty (1),árpolitika (1),ár (1),MSZP (1),DK (1),húsvét (1),akció (1),hal (1),horgász (1),horgászat (1),kép (1)