Az Uber elveszti az érdeklődőket

Nem is olyan régen, hivatkozva egy, a magyar web számos lapján megjelent grafikonra, megmutattam, hogy csak részben van igazuk azoknak, akik szerint a taxisok uber-ellenes mozgalma tulajdonképpen az uber malmára hajtja a vizet (pontosabban az autójába az utast) - vagyis az ubernek csinál propagandát. > Árnyalunk az uber überségén

Kíváncsi voltam, hogy néhány hét elmúltával miként alakult a helyzet, vagyis az újabb uber-ellenes hatósági intézkedések (újabb büntetési tételek márciustól; megtörtént rendszámlevétel) és újabb taxis tüntetés után hogyan alakult a weben a taxira illetve az uberre történő keresés aránya. Most újra lekérdeztem a Googletól (a Google Trends segítségével) ugyanazt, s ezt a választ adta a keresőkirály:

taxi uber sofőrszolgálatTaxi = kék; uber = piros
0 Tovább

Árnyalunk az uber überségén

Übereljük az Ubert

Grafikon járja be, ha nem is Európát, de az internet magyar tájait. Ez az uber keresettségét mutatja az interneten, és ez a keresettség a taxis tüntetés nyomán megnövekedett kiugró érdeklődést tükrözi.
A közvélekedés szerint lám a taxisok, a negatív reklámjukkal az általuk gyűlölt uber népszerűsítését segítik.

0 Tovább

gerilla

blogavatar

A modern gerilla fegyvere az online tudás. Ennek megszerzése, szétosztása a mai gerilla feladata. Legyen tehát gerillamarketing. S lő(n)!

Blogroll

Gerillamarketing:
Geillamarketing
Marketing blog:
Online marketing mix
SEO-keresőoptimalizálás:
Keresőoptimalizálás
A blog műfajáról:
Blog

Utolsó kommentek

Címkefelhő