Árak: mennyi az annyi?

Miért lettünk vállalkozók?

A rendszerváltás után számtalan magyar előtt nyílt meg az út, hogy vállalkozóvá legyen.
Százezrek szükségből, munkahelyük megszűnése miatt lettek "kényszervállalkozóvá". Mások viszont a lehetőséget meglátva, az alkalmazotti létet ledobva lettek "a maguk urai" - kisvállalkozók.
A vállalkozói lét megteremtéséhez számos valós és legendába illő példa adott rugókat. A nyaranta a Balatont elözönlő "nyugatnémet" Mercedesek mellett a köznyelv is adott némi támpontot. Gyerekkoromban ha valamit nagyszerűnek véltünk, így adtunk hangot tetszésünknek: - Hű, apám, ez milyen maszek!

2 Tovább

A piacbővítés lehetőségei

Irány a piac

Amikor piacra lép egy vállalkozó vagy vállalkozás, számos dologgal kell megküzdenie, melyek között a piaci szegmentálás, a termék pozicionálás marketing feladatai is helyet foglalnak. Magyarán a vállalkozás kijelöli a maga és termékei helyét a piacon (ár, minőség, mennyiség) és földrajzi értelemben is ezt teszi.
Telik-múlik az idő és akár a konkurenciaharc élesedése (gondoljunk csak a Vatera bírkózására a korántsem apró apróhirdetési piacért), akár a recesszió, akár a pezsdülés meglovagolása a kiindulópont, de előtérbe kerül a piac bővítése által a bevételek növelésének (vagy a talpon maradásnak) az igénye.

0 Tovább

gerilla

blogavatar

A modern gerilla fegyvere az online tudás. Ennek megszerzése, szétosztása a mai gerilla feladata. Legyen tehát gerillamarketing. S lő(n)!

Blogroll

Gerillamarketing:
Geillamarketing
Marketing blog:
Online marketing mix
SEO-keresőoptimalizálás:
Keresőoptimalizálás
A blog műfajáról:
Blog
Hogy legyen mire ülnöd, ha olvasod:
Sarokkanapé

Utolsó kommentek

Címkefelhő

közélet (8),politika (7),keresőoptimalizálás (5),marketing (5),Pécs (5),gazdaságsprint (3),munkasprint (3),autóbérlés (3),online marketing (3),sofőrszolgálat (3),vezetőképzés (2),energetikai tanúsítvány (2),SEO (2),taxi (2),uber (2),autókölcsönzés (2),kanapé (2),kukásautó (2),autó (2),gazdaság (2),tudás (1),honlap (1),erőszak (1),kerekesszékesek (1),remeny (1),vagyon (1),Áder (1),fotó (1),önkormányzat (1),SERES (1),szépség (1),elnök (1),Kis Grófo (1),képzés (1),Obama (1),divat (1),információs kor (1),gazdasagsprint (1),autósprint (1),gázkészülék-szerelő (1),kazán (1),keresőmarketing (1),marketingmix (1),beruházás (1),energetika (1),duguláselhárítás (1),vállalkozás (1),nagydologsprint (1),klaszter (1),hulladékgyűjtők (1),ülőgarnitúra (1),árak (1),Google Trends (1),jobb agyféltekés rajzolás (1),rajztanfolyamok (1),Energiapartner (1),túlélőkészlet vezetőknek (1),vezetés (1),tanfolyam (1),humor (1),államszocializmus (1),lakatfal (1),Balog Zoltán (1),egészségügy (1),oktatás (1),szerelem (1),Gyurcsány (1),pártok (1),választás (1),viselkedési politológia (1),viselkedési közgazdaságtan (1),Fodor Ibolya (1),FIDESZ (1),internet (1),cgm (1),vakcsoport (1),Orbán Viktor (1),felhasználó (1),fogyasztó (1),szociológia (1),társadalom (1),demokrácia (1),seo (1),DK (1),MSZP (1),szobrász (1),kultúra (1),Böszörményi (1),Bing (1),bejutas (1),Mohács (1),ABútor Outlet (1),piac (1),#bukás (1),kép (1),Google (1),azelsosprint (1),akció (1),húsvét (1),árpolitika (1),ár (1),horgászat (1),horgász (1),élmény (1),Abaliget (1),ponty (1),hal (1),piacbővítés (1)