Termékhalál

Termékek útja a halálukig

Amikor egy termékről beszélünk, akkor a történészeknek, a politológusoknak, a marketingeseknek egyaránt eszébe juthat "a termék életciklusa" fogalom. Mivel a termékek - legyenek azok akár ideológiaiak, akár politikai termékek, akár fizikai értelemben vett gyártmányok, bizonyos szempontból hajszálra úgy viselkednek, mint az élőlények.
Vagyis megszületnek, élnek és virulnak (esetleg átalakulnak, ahogyan bábból pillangó születik), majd meghalnak, elpusztulnak.

0 Tovább

Keresőoptimalizálás: keress vele!

Bejutás a Google első találatai közé

A keresőoptimalizálás célját általában úgy határozzák meg, azt kell elérnie, hogy minél előrébb sorolja a kereső az általunk gondozott blogot, honlapot, facebook fiókot … és hosszú felsorolás helyett tömörebben - a webegységünket.
(A keresőoptimalizálást SEO-nak is mondjuk, az angol nyelvű tükörszót használva, amely mögött a Search Engine Optimization kifejezés áll.)
Hogy nagyon laikusok is értsék, mondok egy példát: ha hokedlit szeretne valaki vásárolni, akkor beüti a keresőbe (Magyarországon legalább 95%-os valószínűséggel a Google keresőjébe) a hokedli szót.

0 Tovább

Melyik párt lesz a baloldal vezető ereje? - vizsgálat SEO eszközökkel

Verseny a pártok között

A verseny a politikai mezőben általában nem csak a politikai ellenfelek, hanem potenciális, sőt valóságos szövetségesek között is dúl.
Ma Magyarországon például a baloldalon láthatunk kifejezetten határozott versenyt az MSZP és a DK között: melyikük is voltaképpen a baloldal vezető ereje. A tét: ki lehet a FIDESZ kihívója.
Ha a pillanatnyi erőviszonyokat vesszük figyelembe, akkor a közvélemény-kutatások eredményeire hagyatkozhatunk. Ezek szerint - a TÁRKI 2016 januári felmérése szerint - a teljes lakosság körében az MSZP-nek 7%-os, a DK-nak 3%-os támogatottsága van. A Nézőpont Intézetnél 11:5 az állás.
Tehát azt mondhatjuk, hogy a közvélemény-kutatások szerint az MSZP-nek kétszer akkora a támogatottsága, mint a DK-nak.

0 Tovább

A fogyasztó visszavág

Pórul járt fogyasztók

Az amerikai Dan Ariely élményét olvasom könyvében (címe Zseniálisan irracionális) az Audi ottani márkaszervizének viselt dolgairól. A lényeget tekintve megegyező tapasztalatot szereztem magam is, de Magyarországon, s nem az Audit, hanem a Fordot illetően. Ez régebbi történet ugyan, nem olyan friss, mint az amerikai viselkedési közgazdász-pszichológusé, de a párhuzam most előhívta belőlem az én kalandomat is újra.
Aurelyt a pár hónapos Audija hagyta cserben a forgalmas bostoni autópályán, ahol a dübörgő autóáradatban alig tudta elverekedni magát a leálló sávig.

cgm internet közélet felhasználó fogyasztó seo marketing

A városba vontatás után unott, érzéketlen ügyintézők fogadták, kiderült, majd csak négy nap múlva fog szerelő ránézni a kocsijára...

0 Tovább

gerilla

blogavatar

A modern gerilla fegyvere az online tudás. Ennek megszerzése, szétosztása a mai gerilla feladata. Legyen tehát gerillamarketing. S lő(n)!

Blogroll

Gerillamarketing:
Geillamarketing
Marketing blog:
Online marketing mix
SEO-keresőoptimalizálás:
Keresőoptimalizálás
A blog műfajáról:
Blog
Hogy legyen mire ülnöd, ha olvasod:
Sarokkanapé

Utolsó kommentek

Címkefelhő

közélet (8),politika (7),keresőoptimalizálás (6),marketing (5),Pécs (5),munkasprint (3),online marketing (3),gazdaságsprint (3),autóbérlés (3),sofőrszolgálat (3),kukásautó (2),energetikai tanúsítvány (2),autó (2),gazdaság (2),uber (2),vezetőképzés (2),kanapé (2),autókölcsönzés (2),SEO (2),ülőgarnitúra (2),taxi (2),honlap (1),termék (1),erőszak (1),divat (1),kerekesszékesek (1),tudás (1),remeny (1),Kis Grófo (1),vagyon (1),Áder (1),content SEO (1),önkormányzat (1),halalsprint (1),fotó (1),tervezett elévülés (1),Obama (1),elnök (1),szépség (1),képzés (1),tanfolyam (1),nagydologsprint (1),klaszter (1),Energiapartner (1),túlélőkészlet vezetőknek (1),kazán (1),energetika (1),keresőmarketing (1),autósprint (1),gázkészülék-szerelő (1),beruházás (1),árak (1),gazdasagsprint (1),információs kor (1),Google Trends (1),jobb agyféltekés rajzolás (1),rajztanfolyamok (1),duguláselhárítás (1),vezetés (1),marketingmix (1),vállalkozás (1),#bukás (1),lakatfal (1),szerelem (1),államszocializmus (1),Balog Zoltán (1),egészségügy (1),Gyurcsány (1),viselkedési közgazdaságtan (1),DK (1),pártok (1),választás (1),viselkedési politológia (1),oktatás (1),Fodor Ibolya (1),internet (1),felhasználó (1),cgm (1),vakcsoport (1),Orbán Viktor (1),fogyasztó (1),seo (1),FIDESZ (1),szociológia (1),társadalom (1),demokrácia (1),MSZP (1),ár (1),bejutas (1),Mohács (1),szobrász (1),kultúra (1),Böszörményi (1),humor (1),kép (1),hulladékgyűjtők (1),piacbővítés (1),ABútor Outlet (1),piac (1),Bing (1),Google (1),horgászat (1),akció (1),húsvét (1),árpolitika (1),horgász (1),hal (1),azelsosprint (1),élmény (1),Abaliget (1),ponty (1),SERES (1)