Termékhalál

Termékek útja a halálukig

Amikor egy termékről beszélünk, akkor a történészeknek, a politológusoknak, a marketingeseknek egyaránt eszébe juthat "a termék életciklusa" fogalom. Mivel a termékek - legyenek azok akár ideológiaiak, akár politikai termékek, akár fizikai értelemben vett gyártmányok, bizonyos szempontból hajszálra úgy viselkednek, mint az élőlények.
Vagyis megszületnek, élnek és virulnak (esetleg átalakulnak, ahogyan bábból pillangó születik), majd meghalnak, elpusztulnak.

0 Tovább

Árak: mennyi az annyi?

Miért lettünk vállalkozók?

A rendszerváltás után számtalan magyar előtt nyílt meg az út, hogy vállalkozóvá legyen.
Százezrek szükségből, munkahelyük megszűnése miatt lettek "kényszervállalkozóvá". Mások viszont a lehetőséget meglátva, az alkalmazotti létet ledobva lettek "a maguk urai" - kisvállalkozók.
A vállalkozói lét megteremtéséhez számos valós és legendába illő példa adott rugókat. A nyaranta a Balatont elözönlő "nyugatnémet" Mercedesek mellett a köznyelv is adott némi támpontot. Gyerekkoromban ha valamit nagyszerűnek véltünk, így adtunk hangot tetszésünknek: - Hű, apám, ez milyen maszek!

2 Tovább

Marketingháború: a marketing folytatása más eszközökkel

Gazdaság és online marketing

online marketing marketing keresőoptimalizálás keresőmarketing gazdaságsprintA marketing háborút online fegyverekkel vívják


Ha a gazdaságról esik szó egy társaságban, akkor a legtöbb embernek először egy gyár képe ugrik elő, s benne egy olajfoltos kezeslábasban, franciakulccsal bíbelődő szaki. A kép olykor finomodik és a televízióban látott elegáns autóösszeszerelő üzem látványa vetül a képzelet képernyőjére, s itt már egy tiszta, kék köpenyes "munkás arisztokrata" képe rajzolódik ki.
Aztán lesz, aki megjegyzi, ha éppen megered társalgás közben az eső: a mezőgazdaság már szomjazta ezeket a cseppeket.

0 Tovább

Pillantsunk a Bérautó honlapjára

Amikor a divat erőszakba fordul

A divatot meghatározó személyeket nem véletlenül hívjuk divatdiktátoroknak. Ugyanis az általuk képviselt pillanatnyi elképzelés szinte kötelező érvényűvé válik, akár szeretnénk, akár nem szeretnénk azt.
A divat persze valamilyen homályos össznépi elképzelésből is származhat, mint például az a napjainkban hódító "elvárás" a honlapok terén: minden mozogjon rajtuk!
Ez a metódus már korábban is élte egyszer aranykorát, a flash zenitjén, bár hamar kiviláglott, hogy a keresők szöveg alapúak, s így a flash-mozik erős hátrányból indultak a keresők tábláin (a SERP-ben).
Tehát az új divat szerint a honlap, a blog akkor jó, ha mozgás van rajta, valóságos mozi, de legalább egy erőteljes slide-show. A legfrisebb WordPress sablon (a Twenty Seventeen) is ez irányba erősíti megjeleníthetőségét.

0 Tovább

Keresőoptimalizálás: keress vele!

Bejutás a Google első találatai közé

A keresőoptimalizálás célját általában úgy határozzák meg, azt kell elérnie, hogy minél előrébb sorolja a kereső az általunk gondozott blogot, honlapot, facebook fiókot … és hosszú felsorolás helyett tömörebben - a webegységünket.
(A keresőoptimalizálást SEO-nak is mondjuk, az angol nyelvű tükörszót használva, amely mögött a Search Engine Optimization kifejezés áll.)
Hogy nagyon laikusok is értsék, mondok egy példát: ha hokedlit szeretne valaki vásárolni, akkor beüti a keresőbe (Magyarországon legalább 95%-os valószínűséggel a Google keresőjébe) a hokedli szót.

0 Tovább
«
12

gerilla

blogavatar

A modern gerilla fegyvere az online tudás. Ennek megszerzése, szétosztása a mai gerilla feladata. Legyen tehát gerillamarketing. S lő(n)!

Blogroll

Gerillamarketing:
Geillamarketing
Marketing blog:
Online marketing mix
SEO-keresőoptimalizálás:
Keresőoptimalizálás
A blog műfajáról:
Blog
Hogy legyen mire ülnöd, ha olvasod:
Sarokkanapé

Utolsó kommentek

Címkefelhő

közélet (8),politika (7),keresőoptimalizálás (6),marketing (5),Pécs (5),munkasprint (3),online marketing (3),gazdaságsprint (3),autóbérlés (3),sofőrszolgálat (3),kukásautó (2),energetikai tanúsítvány (2),autó (2),gazdaság (2),uber (2),vezetőképzés (2),kanapé (2),autókölcsönzés (2),SEO (2),ülőgarnitúra (2),taxi (2),honlap (1),termék (1),erőszak (1),divat (1),kerekesszékesek (1),tudás (1),remeny (1),Kis Grófo (1),vagyon (1),Áder (1),content SEO (1),önkormányzat (1),halalsprint (1),fotó (1),tervezett elévülés (1),Obama (1),elnök (1),szépség (1),képzés (1),tanfolyam (1),nagydologsprint (1),klaszter (1),Energiapartner (1),túlélőkészlet vezetőknek (1),kazán (1),energetika (1),keresőmarketing (1),autósprint (1),gázkészülék-szerelő (1),beruházás (1),árak (1),gazdasagsprint (1),információs kor (1),Google Trends (1),jobb agyféltekés rajzolás (1),rajztanfolyamok (1),duguláselhárítás (1),vezetés (1),marketingmix (1),vállalkozás (1),#bukás (1),lakatfal (1),szerelem (1),államszocializmus (1),Balog Zoltán (1),egészségügy (1),Gyurcsány (1),viselkedési közgazdaságtan (1),DK (1),pártok (1),választás (1),viselkedési politológia (1),oktatás (1),Fodor Ibolya (1),internet (1),felhasználó (1),cgm (1),vakcsoport (1),Orbán Viktor (1),fogyasztó (1),seo (1),FIDESZ (1),szociológia (1),társadalom (1),demokrácia (1),MSZP (1),ár (1),bejutas (1),Mohács (1),szobrász (1),kultúra (1),Böszörményi (1),humor (1),kép (1),hulladékgyűjtők (1),piacbővítés (1),ABútor Outlet (1),piac (1),Bing (1),Google (1),horgászat (1),akció (1),húsvét (1),árpolitika (1),horgász (1),hal (1),azelsosprint (1),élmény (1),Abaliget (1),ponty (1),SERES (1)