A fogyasztó visszavág

Pórul járt fogyasztók

Az amerikai Dan Ariely élményét olvasom könyvében (címe Zseniálisan irracionális) az Audi ottani márkaszervizének viselt dolgairól. A lényeget tekintve megegyező tapasztalatot szereztem magam is, de Magyarországon, s nem az Audit, hanem a Fordot illetően. Ez régebbi történet ugyan, nem olyan friss, mint az amerikai viselkedési közgazdász-pszichológusé, de a párhuzam most előhívta belőlem az én kalandomat is újra.
Aurelyt a pár hónapos Audija hagyta cserben a forgalmas bostoni autópályán, ahol a dübörgő autóáradatban alig tudta elverekedni magát a leálló sávig.

cgm internet közélet felhasználó fogyasztó seo marketing

A városba vontatás után unott, érzéketlen ügyintézők fogadták, kiderült, majd csak négy nap múlva fog szerelő ránézni a kocsijára...

0 Tovább

Szemet vetünk a vakcsoportra

A szó szeszélyes fegyver

"Mi nem migránsok vagyunk az Egyesült Királyságban..." - közölte Orbán Viktor magyar miniszterelnök a David Cameron brit miniszterelnökkel tartott, minapi budapesti sajtótájékoztatón.
Meghökkentő szó a MI, vagyis a többes szám első személy annak a politikusnak a szájából, aki az egyes szám első személyt, az ÉN-t használja gyakorta még akkor is, ha parlament hatáskörébe tartozó dolog kerül szóba.

A mondat jelentőségét bizonyítja, hogy a média figyelmét is felkeltette, idézik számtalanszor.
Az MTV honlapján például így szerepel:

politika Orbán Viktor vakcsoport közélet

De kik azok a mi? Milyen csoporthoz tartozik Orbán Viktor, amely csoport ott munkálkodik a ködös Albionban?

6 Tovább

Árnyalunk az uber überségén

Übereljük az Ubert

Grafikon járja be, ha nem is Európát, de az internet magyar tájait. Ez az uber keresettségét mutatja az interneten, és ez a keresettség a taxis tüntetés nyomán megnövekedett kiugró érdeklődést tükrözi.
A közvélekedés szerint lám a taxisok, a negatív reklámjukkal az általuk gyűlölt uber népszerűsítését segítik.

0 Tovább

gerilla

blogavatar

A modern gerilla fegyvere az online tudás. Ennek megszerzése, szétosztása a mai gerilla feladata. Legyen tehát gerillamarketing. S lő(n)!

Blogroll

Gerillamarketing:
Geillamarketing
Marketing blog:
Online marketing mix
SEO-keresőoptimalizálás:
Keresőoptimalizálás
A blog műfajáról:
Blog
Hogy legyen mire ülnöd, ha olvasod:
Sarokkanapé

Utolsó kommentek

Címkefelhő

közélet (8),politika (7),Pécs (5),keresőoptimalizálás (4),marketing (4),munkasprint (3),autóbérlés (3),sofőrszolgálat (3),kukásautó (2),autó (2),bejutas (2),SEO (2),taxi (2),online marketing (2),uber (2),Obama (1),Áder (1),Kis Grófo (1),divat (1),honlap (1),elnök (1),erőszak (1),gazdaság (1),piacbővítés (1),ABútor Outlet (1),kanapé (1),piac (1),hulladékgyűjtők (1),SERES (1),fotó (1),önkormányzat (1),vagyon (1),szépség (1),remeny (1),nagydologsprint (1),klaszter (1),Energiapartner (1),túlélőkészlet vezetőknek (1),kazán (1),energetikai tanúsítvány (1),gazdaságsprint (1),keresőmarketing (1),autósprint (1),gázkészülék-szerelő (1),vezetés (1),vezetőképzés (1),képzés (1),tudás (1),#bukás (1),autókölcsönzés (1),tanfolyam (1),Google Trends (1),rajztanfolyamok (1),jobb agyféltekés rajzolás (1),információs kor (1),kerekesszékesek (1),Böszörményi (1),Balog Zoltán (1),egészségügy (1),oktatás (1),Fodor Ibolya (1),államszocializmus (1),lakatfal (1),viselkedési politológia (1),viselkedési közgazdaságtan (1),Gyurcsány (1),szerelem (1),FIDESZ (1),szociológia (1),internet (1),cgm (1),vakcsoport (1),Orbán Viktor (1),felhasználó (1),fogyasztó (1),társadalom (1),demokrácia (1),seo (1),választás (1),pártok (1),Google (1),online-marketing (1),azelsosprint (1),élmény (1),Bing (1),kultúra (1),humor (1),Mohács (1),szobrász (1),Abaliget (1),ponty (1),árpolitika (1),ár (1),MSZP (1),DK (1),húsvét (1),akció (1),hal (1),horgász (1),horgászat (1),kép (1)