Impresszum Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA
 

A piacbővítés lehetőségei

Irány a piac Amikor piacra lép egy vállalkozó vagy vállalkozás, számos dologgal kell megküzdenie, melyek között a piaci szegmentálás, a termék pozicionálás marketing feladatai is helyet foglalnak. Magyarán a vállalkozás...
A bejegyzés folytatódik »
 

Keresőoptimalizálás: keress vele!

Bejutás a Google első találatai közé A keresőoptimalizálás célját általában úgy határozzák meg, azt kell elérnie, hogy minél előrébb sorolja a kereső az általunk gondozott blogot, honlapot, facebook fiókot...
A bejegyzés folytatódik »
 

A húsvéti árkedvezményekről

Akció hegyén-hátán Közeleg a húsvét, most aztán se szeri, se száma a húsvéti akciónak. Persze a nyúl hátára pattanó kereskedelemi egységek egy részének árajánlata nem kapcsolódik szorosan az ünnephez, semmilyen...
A bejegyzés folytatódik »
 

Melyik párt lesz a baloldal vezető ereje? - vizsgálat SEO eszközökkel

Verseny a pártok között A verseny a politikai mezőben általában nem csak a politikai ellenfelek, hanem potenciális, sőt valóságos szövetségesek között is dúl. Ma Magyarországon például a baloldalon láthatunk...
A bejegyzés folytatódik »
 

A fogyasztó visszavág

Pórul járt fogyasztók Az amerikai Dan Ariely élményét olvasom könyvében (címe Zseniálisan irracionális) az Audi ottani márkaszervizének viselt dolgairól. A lényeget tekintve megegyező tapasztalatot szereztem magam...
A bejegyzés folytatódik »
12
»

gerilla

blogavatar

A modern gerilla fegyvere az online tudás. Ennek megszerzése, szétosztása a mai gerilla feladata. Legyen tehát gerillamarketing. S lő(n)!