kanapé bútor koronavírus marketing SEO keresőoptimalizálás
Árus, szolgáltató és vásárló visszatér a piacra - bár még nem ennyire​​​​

A koronavírus hatásai

Most már tisztábban látjuk, hogy milyen hatások érvényesültek a koronavírus nyomán.
Egyfelől azt láthattuk, hogy a világ isten igazából nem hitte el, hogy ilyen mérvű járvány egyáltalán lehetséges.
Jó-jó, Afrika mélyén, vagy Ázsia elmaradottabb területein lehetnek gyilkos járványok, esetleg szóródhat belőle a fejlett világra is, de azt félkézzel, félgőzzel legyőzik a nyugati világ fejlett társadalmai - gondoltuk mi is itt, Európában.
Aztán bumm, jött a CoVid koronavírus.
Magyarországra nem hirtelen szakadt rá a baj, láthattuk a kínai, az olasz, a spanyol példát, valamelyest felkészülhettünk.
Ám a piacokra gyakorolt hatása megrengette a magyar társadalmat is.

Egyfelől az ország(ok) kapui bezárultak, útját állva a normális áruforgalomnak.
A lakosság önkéntes és kötelező karanténba vonult, egyes kereskedelmi ágazatok korlátozni kényszerültek a nyitva tartásukat, másoknak be kellett zárniuk.
Az idegenforgalom ágazatai tetszhalott állapotot vettek föl. A társas kapcsolatok az internetre drótozták át magukat, virágzott a home office és virágoztak az ezeket kiszolgáló szoftverek és hardverek kereskedői is.
A fizetőképes kereslet számos helyről eltűnt, egyebek mellett a munkanélküliség nyomán is.

A bútoriparból jelentjük (esetleírás)

A példa kedvérét lássuk csak, miként érintette ez a Stagra Bútor láncára felfűzött bútor áruházakat.
Első lépésként - látva a kereslet csökkenését, a biztonságra való törekvést - csökkentették az áruházba belépők számát.
Ezt követően a folyamatos nyitva tartás helyett a telefonos vagy online időpontfoglalásokra alapoztak.Később az online vásárlás lehetőségét biztosították Budapesten, Vácon és Szarvason egyaránt.
És most újra nyitottak az üzleteik.
Mindennek marketing hátteret adott - mint annyi más termékforgalmazó esetében is - a folyamatos akciós ár biztosítása.Példa erre a budapesti ABútor áruházból: akciós kanapék.
 

Bútor, kanapé ismertető oldal

A vásárlók segítésére egy új oldal is nyílt, itt: Kanapé, bútor

Ugyancsak a háttérhez tartozott a folyamatos online jelenlét, a vásárlók folyamatos tájékoztatása a változásokról, a SEO éberen tartása.
Tehát végig, folyamatosan érvényesült egy általános tendencia - óriási mértékben megnövekedett az online marketing szerepe.

Budapest: 80.000 üzlet kinyitott

A hírek szerint Budapesten nyolcvanezer üzlet nyithatott ki 2020 május 18-án. Újra indulhat az élet.
Már fogorvoshoz is szabadon mehetünk: Fogászat Budapest
Mit is mondhatnék az "újszülöttnek": hosszú életet kívánok!

***

Korábban a fenti témákról a blogban: