Marketingháború: a marketing folytatása más eszközökkel
2017. 08. 18. 10:53Kommentek (
0)
Gazdaság és online marketing
A marketing háborút online fegyverekkel vívják
Ha a gazdaságról esik szó egy társaságban, akkor a legtöbb embernek először egy gyár...
A piacbővítés lehetőségei
2016. 08. 24. 19:24Kommentek (
0)
Irány a piac
Amikor piacra lép egy vállalkozó vagy vállalkozás, számos dologgal kell megküzdenie, melyek között a piaci szegmentálás, a termék pozicionálás marketing feladatai is helyet foglalnak. Magyarán a vállalkozás...
Keresőoptimalizálás: keress vele!
2016. 06. 23. 17:16Kommentek (
0)
Bejutás a Google első találatai közé
A keresőoptimalizálás célját általában úgy határozzák meg, azt kell elérnie, hogy minél előrébb sorolja a kereső az általunk gondozott blogot, honlapot, facebook fiókot...
A húsvéti árkedvezményekről
2016. 03. 23. 10:50Kommentek (
0)
Akció hegyén-hátán
Közeleg a húsvét, most aztán se szeri, se száma a húsvéti akciónak. Persze a nyúl hátára pattanó kereskedelemi egységek egy részének árajánlata nem kapcsolódik szorosan az ünnephez, semmilyen...
Melyik párt lesz a baloldal vezető ereje? - vizsgálat SEO eszközökkel
2016. 02. 14. 09:55Kommentek (
0)
Verseny a pártok között
A verseny a politikai mezőben általában nem csak a politikai ellenfelek, hanem potenciális, sőt valóságos szövetségesek között is dúl.
Ma Magyarországon például a baloldalon láthatunk...
Milyen lesz a társadalmunk?
2016. 01. 26. 15:46Kommentek (
0)
Milyen most a társadalmunk, a demokráciánk?
Arról, hogy milyen most a magyar társadalom és demokrácia minősége, állapota, meglehetősen eltérnek a vélemények.
Egyesek szerint még soha ekkora demokrácia, soha ekkora...
A fogyasztó visszavág
2016. 01. 23. 10:49Kommentek (
0)
Pórul járt fogyasztók
Az amerikai Dan Ariely élményét olvasom könyvében (címe Zseniálisan irracionális) az Audi ottani márkaszervizének viselt dolgairól. A lényeget tekintve megegyező tapasztalatot szereztem magam...