A tudás reménye

A tudás és a modern társadalom

A társadalmi kiemelkedés vagy legalábbis a felzárkózás reménye évszázadokon át a tudás megszerezhetőségén múlott.
Napjainkban a leszakadóban lévő rétegek számára szintén ez az egyetlen út a mobilitáshoz, de ma már a társadalmi változások, a világfalu soknyelvű kiépülése a szakmák időnkénti váltását, vagyis új szakmák elsajátítását, illetve a folyamatos képzések szükségességét vetik fel.
Tehát a huszonegyedik században már nem elegendő egy elvégzett iskola bizonyítványán, oklevelén, diplomáján megpihenni, új szakma vagy szakmák elsajátítására kényszerülünk, folyamatosan képzéseken kell részt vennünk ahhoz, hogy a korábbi életszínvonalunkat, társadalmi státuszunkat megőrizhessük vagy hogy feljebb léphessünk.

0 Tovább

Keresőoptimalizálás: keress vele!

Bejutás a Google első találatai közé

A keresőoptimalizálás célját általában úgy határozzák meg, azt kell elérnie, hogy minél előrébb sorolja a kereső az általunk gondozott blogot, honlapot, facebook fiókot … és hosszú felsorolás helyett tömörebben - a webegységünket.
(A keresőoptimalizálást SEO-nak is mondjuk, az angol nyelvű tükörszót használva, amely mögött a Search Engine Optimization kifejezés áll.)
Hogy nagyon laikusok is értsék, mondok egy példát: ha hokedlit szeretne valaki vásárolni, akkor beüti a keresőbe (Magyarországon legalább 95%-os valószínűséggel a Google keresőjébe) a hokedli szót.

0 Tovább

gerilla

blogavatar

A modern gerilla fegyvere az online tudás. Ennek megszerzése, szétosztása a mai gerilla feladata. Legyen tehát gerillamarketing. S lő(n)!

Blogroll

Gerillamarketing:
Geillamarketing
Marketing blog:
Online marketing mix
SEO-keresőoptimalizálás:
Keresőoptimalizálás
A blog műfajáról:
Blog
Hogy legyen mire ülnöd, ha olvasod:
Sarokkanapé

Utolsó kommentek

Címkefelhő

közélet (8),politika (7),Pécs (5),marketing (3),keresőoptimalizálás (3),autóbérlés (3),sofőrszolgálat (3),munkasprint (3),SEO (2),uber (2),autó (2),kukásautó (2),bejutas (2),taxi (2),Obama (1),elnök (1),Áder (1),szépség (1),Kis Grófo (1),erőszak (1),honlap (1),divat (1),Orbán Viktor (1),fotó (1),önkormányzat (1),piacbővítés (1),ABútor Outlet (1),kanapé (1),piac (1),hulladékgyűjtők (1),SERES (1),gazdaság (1),vakcsoport (1),cgm (1),vagyon (1),kerekesszékesek (1),klaszter (1),Energiapartner (1),túlélőkészlet vezetőknek (1),vezetés (1),nagydologsprint (1),kazán (1),autósprint (1),gázkészülék-szerelő (1),energetikai tanúsítvány (1),vezetőképzés (1),rajztanfolyamok (1),tudás (1),remeny (1),autókölcsönzés (1),képzés (1),tanfolyam (1),jobb agyféltekés rajzolás (1),információs kor (1),Google Trends (1),#bukás (1),kép (1),választás (1),viselkedési politológia (1),viselkedési közgazdaságtan (1),Gyurcsány (1),online marketing (1),fogyasztó (1),DK (1),pártok (1),felhasználó (1),szerelem (1),lakatfal (1),FIDESZ (1),seo (1),szociológia (1),társadalom (1),Fodor Ibolya (1),oktatás (1),államszocializmus (1),Balog Zoltán (1),egészségügy (1),MSZP (1),ár (1),internet (1),Bing (1),Google (1),online-marketing (1),Böszörményi (1),kultúra (1),humor (1),Mohács (1),szobrász (1),azelsosprint (1),élmény (1),akció (1),húsvét (1),árpolitika (1),horgászat (1),horgász (1),Abaliget (1),ponty (1),hal (1),demokrácia (1)