11 támpont: te melyik korszakban dolgozol?

Hol élsz te, melyik korszakban?

- Hol élsz te?- kérdezzük egymást olykor, de a kérdésben nem csak valamilyen elmaradott hely, hanem az idő, pontosabban a korszak is benne foglaltatik. Mert ugye elvárnánk, hogy a huszonegyedik században éljünk és dolgozzunk. De vajon abban élünk-e, ott keressük-e meg a kenyerünk?
Olykor tényleg joggal vetődik fel a kérdés, akkor most milyen korban is élünk, és a munka világában bérrabszolgák vagyunk-e vagy szabad munkavállalók?
Érdemes volna tágabb összefüggésben, több oldalról is megfigyelnünk munkahelyi környezetünket. Ehhez nyújthat segítséget az alábbi táblázat, amely a hagyományos kor jellemzőit veti össze a hálózatok korának mutatóival.

0 Tovább

A tudás reménye

A tudás és a modern társadalom

A társadalmi kiemelkedés vagy legalábbis a felzárkózás reménye évszázadokon át a tudás megszerezhetőségén múlott.
Napjainkban a leszakadóban lévő rétegek számára szintén ez az egyetlen út a mobilitáshoz, de ma már a társadalmi változások, a világfalu soknyelvű kiépülése a szakmák időnkénti váltását, vagyis új szakmák elsajátítását, illetve a folyamatos képzések szükségességét vetik fel.
Tehát a huszonegyedik században már nem elegendő egy elvégzett iskola bizonyítványán, oklevelén, diplomáján megpihenni, új szakma vagy szakmák elsajátítására kényszerülünk, folyamatosan képzéseken kell részt vennünk ahhoz, hogy a korábbi életszínvonalunkat, társadalmi státuszunkat megőrizhessük vagy hogy feljebb léphessünk.

0 Tovább

Jó hír kerekesszékeseknek

A jóság mindannyiunk vagyona

vagyon kerekesszékesek autóbérlés autókölcsönzés

Ismerjük mozgássérült vagy fogyatékkal élő polgártársaink hányattatásait az egyszerű hétköznapi életben.
Legutóbb arról olvashattunk-láthattunk beszámolókat, hogy a buszok nem vették fel a kerekesszékes utasokat, akik így mégsem lehettek utasok.
Egy népnek nem csak pénzben, aranyfedezetben, gazdasági erőben mérhető vagyona lehet, hanem lehet lelki gazdagsága is.

0 Tovább

Pillantsunk a Bérautó honlapjára

Amikor a divat erőszakba fordul

A divatot meghatározó személyeket nem véletlenül hívjuk divatdiktátoroknak. Ugyanis az általuk képviselt pillanatnyi elképzelés szinte kötelező érvényűvé válik, akár szeretnénk, akár nem szeretnénk azt.
A divat persze valamilyen homályos össznépi elképzelésből is származhat, mint például az a napjainkban hódító "elvárás" a honlapok terén: minden mozogjon rajtuk!
Ez a metódus már korábban is élte egyszer aranykorát, a flash zenitjén, bár hamar kiviláglott, hogy a keresők szöveg alapúak, s így a flash-mozik erős hátrányból indultak a keresők tábláin (a SERP-ben).
Tehát az új divat szerint a honlap, a blog akkor jó, ha mozgás van rajta, valóságos mozi, de legalább egy erőteljes slide-show. A legfrisebb WordPress sablon (a Twenty Seventeen) is ez irányba erősíti megjeleníthetőségét.

0 Tovább

Amikor az elnök dalra fakad

Buli van és az elnök is megjelenik

Képzeljük csak el, amint Kis Grófo a Debrecenbe kéne menni, vagy a Megy a gőzös Kanizsára című (városneveket tartalmazó) dalokat löki a fényes közönség sorai közé és egyszercsak megjelenik a tett színhelyén a pompás elnöki palota kristály csillárai alatt a mi mosolygós elnökünk is, Áder János elnök úr, majd beáll a nézők közé és a zene ütemére ringatja magát!

0 Tovább

gerilla

blogavatar

A modern gerilla fegyvere az online tudás. Ennek megszerzése, szétosztása a mai gerilla feladata. Legyen tehát gerillamarketing. S lő(n)!

Blogroll

Gerillamarketing:
Geillamarketing
Marketing blog:
Online marketing mix
SEO-keresőoptimalizálás:
Keresőoptimalizálás
A blog műfajáról:
Blog
Hogy legyen mire ülnöd, ha olvasod:
Sarokkanapé

Utolsó kommentek

Címkefelhő

közélet (8),politika (7),Pécs (5),keresőoptimalizálás (4),marketing (4),munkasprint (3),autóbérlés (3),sofőrszolgálat (3),kukásautó (2),autó (2),bejutas (2),SEO (2),taxi (2),online marketing (2),uber (2),Obama (1),Áder (1),Kis Grófo (1),divat (1),honlap (1),elnök (1),erőszak (1),gazdaság (1),piacbővítés (1),ABútor Outlet (1),kanapé (1),piac (1),hulladékgyűjtők (1),SERES (1),fotó (1),önkormányzat (1),vagyon (1),szépség (1),remeny (1),nagydologsprint (1),klaszter (1),Energiapartner (1),túlélőkészlet vezetőknek (1),kazán (1),energetikai tanúsítvány (1),gazdaságsprint (1),keresőmarketing (1),autósprint (1),gázkészülék-szerelő (1),vezetés (1),vezetőképzés (1),képzés (1),tudás (1),#bukás (1),autókölcsönzés (1),tanfolyam (1),Google Trends (1),rajztanfolyamok (1),jobb agyféltekés rajzolás (1),információs kor (1),kerekesszékesek (1),Böszörményi (1),Balog Zoltán (1),egészségügy (1),oktatás (1),Fodor Ibolya (1),államszocializmus (1),lakatfal (1),viselkedési politológia (1),viselkedési közgazdaságtan (1),Gyurcsány (1),szerelem (1),FIDESZ (1),szociológia (1),internet (1),cgm (1),vakcsoport (1),Orbán Viktor (1),felhasználó (1),fogyasztó (1),társadalom (1),demokrácia (1),seo (1),választás (1),pártok (1),Google (1),online-marketing (1),azelsosprint (1),élmény (1),Bing (1),kultúra (1),humor (1),Mohács (1),szobrász (1),Abaliget (1),ponty (1),árpolitika (1),ár (1),MSZP (1),DK (1),húsvét (1),akció (1),hal (1),horgász (1),horgászat (1),kép (1)