Szélsőségek a keresőoptimalizálásban

 
Szakértelem, hitelesség, megbízhatóság A Google szerint a tartalom a király, amely minden más tényezőt megelőz, amikor a keresőkirály sorrendbe állítja a keresőben (a SERP-ben - Search Engine Results Page) a honlapokat. Ám színezhetjük is a fenti elvárást és a Google színezi is ekképpen: a sorrend meghatározásakor az EAT (Expertise, Authoritativeness and...
A bejegyzés folytatódik »
 

Termékhalál

Termékek útja a halálukig Amikor egy termékről beszélünk, akkor a történészeknek, a politológusoknak, a marketingeseknek egyaránt eszébe juthat "a termék életciklusa" fogalom. Mivel a termékek - legyenek azok...
A bejegyzés folytatódik »
 

Keresőoptimalizálás: keress vele!

Bejutás a Google első találatai közé A keresőoptimalizálás célját általában úgy határozzák meg, azt kell elérnie, hogy minél előrébb sorolja a kereső az általunk gondozott blogot, honlapot, facebook fiókot...
A bejegyzés folytatódik »
 

Melyik párt lesz a baloldal vezető ereje? - vizsgálat SEO eszközökkel

Verseny a pártok között A verseny a politikai mezőben általában nem csak a politikai ellenfelek, hanem potenciális, sőt valóságos szövetségesek között is dúl. Ma Magyarországon például a baloldalon láthatunk...
A bejegyzés folytatódik »
 

A fogyasztó visszavág

Pórul járt fogyasztók Az amerikai Dan Ariely élményét olvasom könyvében (címe Zseniálisan irracionális) az Audi ottani márkaszervizének viselt dolgairól. A lényeget tekintve megegyező tapasztalatot szereztem magam...
A bejegyzés folytatódik »

gerilla

blogavatar

A modern gerilla fegyvere az online tudás. Ennek megszerzése, szétosztása a mai gerilla feladata. Legyen tehát gerillamarketing. S lő(n)!

Blogroll

Gerillamarketing:
Gerillamarketing
SEO-keresőoptimalizálás:
Keresőoptimalizálás
Insight blog:
Insight Komplex Blog

Utolsó kommentek

Címkefelhő

közélet (8),politika (7),keresőoptimalizálás (7),Pécs (5),marketing (5),autóbérlés (3),kanapé (3),SEO (3),munkasprint (3),online marketing (3),gazdaságsprint (3),ülőgarnitúra (3),sofőrszolgálat (3),duguláselhárítás (2),autókölcsönzés (2),gazdaság (2),energetikai tanúsítvány (2),keresőmarketing (2),taxi (2),vezetőképzés (2),uber (2),autó (2),internet (2),kukásautó (2),információs kor (1),Obama (1),rajztanfolyamok (1),tanfolyam (1),Google Trends (1),jobb agyféltekés rajzolás (1),tudás (1),vezetés (1),erőszak (1),honlap (1),divat (1),vagyon (1),kerekesszékesek (1),képzés (1),Kis Grófo (1),remeny (1),Áder (1),autósprint (1), bútor (1), ülőgarnitúra (1),halalsprint (1),content SEO (1),tervezett elévülés (1),bútor (1),Szarvas (1),online képzés (1),természetgyógyászat (1),ősz (1),dugulás (1),termék (1),gazdasagsprint (1),kazán (1),gázkészülék-szerelő (1),nagydologsprint (1),klaszter (1),Energiapartner (1),elnök (1),vállalkozás (1),marketingmix (1),árak (1),beruházás (1),energetika (1),túlélőkészlet vezetőknek (1),piacbővítés (1),szerelem (1),Gyurcsány (1),lakatfal (1),államszocializmus (1),Balog Zoltán (1),viselkedési közgazdaságtan (1),viselkedési politológia (1),MSZP (1),ár (1),DK (1),pártok (1),választás (1),egészségügy (1),oktatás (1),felhasználó (1),fogyasztó (1),cgm (1),vakcsoport (1),Orbán Viktor (1),seo (1),demokrácia (1),Fodor Ibolya (1),FIDESZ (1),szociológia (1),társadalom (1),árpolitika (1),húsvét (1),kép (1),#bukás (1),humor (1),Mohács (1),bejutas (1),piac (1),ABútor Outlet (1),fotó (1),önkormányzat (1),SERES (1),hulladékgyűjtők (1),szobrász (1),kultúra (1),hal (1),ponty (1),horgász (1),horgászat (1),akció (1),Abaliget (1),élmény (1),Böszörményi (1),Bing (1),Google (1),azelsosprint (1),szépség (1)