Árak: mennyi az annyi?

 
Miért lettünk vállalkozók? A rendszerváltás után számtalan magyar előtt nyílt meg az út, hogy vállalkozóvá legyen. Százezrek szükségből, munkahelyük megszűnése miatt lettek "kényszervállalkozóvá". Mások viszont a lehetőséget meglátva,...
A bejegyzés folytatódik »
 

Nem költeni, hanem beruházni kell a házára

Az energetikai beruházás előnyei a költéssel szemben Energetikai beruházás eredménye az energiahatékonyság A költés és a beruházás közti két fő különbség az hogy ha valamire költünk, az lehet szép,...
A bejegyzés folytatódik »
 

A sikeres vállalkozás rejtett tényezője

A sikeres vállalkozások mögött ezt találjuk: Ha a világ bármely táján górcső alá veszünk egy sikeres szervezetet, a kiváló gazdasági eredmények mögött a kutatások mindenhol elkötelezett, az elvártnál lényegesen...
A bejegyzés folytatódik »
 

Marketingháború: a marketing folytatása más eszközökkel

Gazdaság és online marketing A marketing háborút online fegyverekkel vívják Ha a gazdaságról esik szó egy társaságban, akkor a legtöbb embernek először egy gyár képe ugrik elő, s benne egy olajfoltos kezeslábasban,...
A bejegyzés folytatódik »

gerilla

blogavatar

A modern gerilla fegyvere az online tudás. Ennek megszerzése, szétosztása a mai gerilla feladata. Legyen tehát gerillamarketing. S lő(n)!

Blogroll

Gerillamarketing:
Gerillamarketing
SEO-keresőoptimalizálás:
Keresőoptimalizálás
Insight blog:
Insight Komplex Blog

Utolsó kommentek

Címkefelhő

közélet (8),keresőoptimalizálás (7),politika (7),marketing (5),Pécs (5),munkasprint (3),online marketing (3),SEO (3),ülőgarnitúra (3),autóbérlés (3),sofőrszolgálat (3),kanapé (3),gazdaságsprint (3),gazdaság (2),keresőmarketing (2),kukásautó (2),uber (2),vezetőképzés (2),autókölcsönzés (2),autó (2),energetikai tanúsítvány (2),taxi (2),duguláselhárítás (2),vagyon (1),kerekesszékesek (1),erőszak (1),honlap (1), bútor (1),tudás (1),tanfolyam (1),képzés (1),divat (1),remeny (1),Kis Grófo (1),elnök (1),dugulás (1),ősz (1),szépség (1),Obama (1),Áder (1),Google Trends (1),bútor (1),Szarvas (1), ülőgarnitúra (1),információs kor (1),gázkészülék-szerelő (1),gazdasagsprint (1),termék (1),tervezett elévülés (1),autósprint (1),marketingmix (1),beruházás (1),energetika (1),vállalkozás (1),fotó (1),kazán (1),content SEO (1),rajztanfolyamok (1),jobb agyféltekés rajzolás (1),halalsprint (1),vezetés (1),túlélőkészlet vezetőknek (1),nagydologsprint (1),klaszter (1),Energiapartner (1),árak (1),ABútor Outlet (1),lakatfal (1),szerelem (1),államszocializmus (1),Balog Zoltán (1),egészségügy (1),Gyurcsány (1),viselkedési közgazdaságtan (1),DK (1),pártok (1),választás (1),viselkedési politológia (1),oktatás (1),Fodor Ibolya (1),internet (1),felhasználó (1),cgm (1),vakcsoport (1),Orbán Viktor (1),fogyasztó (1),seo (1),FIDESZ (1),szociológia (1),társadalom (1),demokrácia (1),MSZP (1),ár (1),Mohács (1),humor (1),bejutas (1),szobrász (1),kultúra (1),kép (1),#bukás (1),SERES (1),hulladékgyűjtők (1),piacbővítés (1),piac (1),Böszörményi (1),Bing (1),horgászat (1),horgász (1),akció (1),húsvét (1),árpolitika (1),hal (1),ponty (1),Google (1),azelsosprint (1),élmény (1),Abaliget (1),önkormányzat (1)