Nem költeni, hanem beruházni kell a házára

Az energetikai beruházás előnyei a költéssel szemben

energetika beruházás energetikai tanúsítvány gazdaságsprintEnergetikai beruházás eredménye az energiahatékonyság


A költés és a beruházás közti két fő különbség az hogy ha valamire költünk, az lehet szép, hasznos vagy érdekes, de pénzben kifejezhető haszna nem feltétlen érvényesül.
Ellenben beruházás esetén a cél a befektetett összeg visszanyerése, méghozzá minél rövidebb időn belül.

0 Tovább

Megy a hideg és jön a meleg! De mennyiért?

A klaszter nagy dolog

Elöljáróban mindjárt szögezzük is le: az az igazán nagy dolog, ha a piacon konkurensek fognak össze! Ki hinné, pedig immár az egész világon, így Magyarországon is komplett hálózatok működnek konkurensnek tudott, vagy legalábbis annak gondolt cégek, vállalkozások, vállalkozók együttműködésével.
Ezeket a hálózatokat klaszternek nevezzük.
A Wikipedia megfopgalmazása szerint a klaszter:

" Olyan cégek gazdasági hálózata, amelyek ugyanabban az ágazatban (előállítók, szállítók, kutatók, szolgáltatók) dolgoznak, illetve azonos ágazatokat fognak össze."

De az igazán nagy dolog az, hogy ebből az együttműködésből valamennyi piaci szereplő hasznot húz.
Minket persze most, két időszak határán - amikor a hideg megy, viszont jön a meleg - a szolgáltatásokat igénybe vevő polgár érdeke érdekel a legjobban.
A példánk tehát az Energiapartner klaszter lesz, pontosabban az ebben tömörült épületgépész kisvállalkozások javaslatai, amelyeket igenis aprópénzre, sőt, ha lehetséges, akkor vastagabb megtakarításra kívánunk és tudunk felhasználni. (És nagyvonalúan eltekintünk a vállalkozások előnyétől, például a közös, országot átfogó erős honlappól származó előnyükről, ahol az érdeklődő területi és szakmai alapon is válogathat a klaszterbe tömörült szakemberek közül - kikerülve a mekkmestereket.)

0 Tovább

gerilla

blogavatar

A modern gerilla fegyvere az online tudás. Ennek megszerzése, szétosztása a mai gerilla feladata. Legyen tehát gerillamarketing. S lő(n)!

Blogroll

Gerillamarketing:
Geillamarketing
Marketing blog:
Online marketing mix
SEO-keresőoptimalizálás:
Keresőoptimalizálás
A blog műfajáról:
Blog
Hogy legyen mire ülnöd, ha olvasod:
Sarokkanapé

Utolsó kommentek

Címkefelhő

közélet (8),politika (7),keresőoptimalizálás (6),marketing (5),Pécs (5),munkasprint (3),online marketing (3),gazdaságsprint (3),autóbérlés (3),sofőrszolgálat (3),kukásautó (2),energetikai tanúsítvány (2),autó (2),gazdaság (2),uber (2),vezetőképzés (2),kanapé (2),autókölcsönzés (2),SEO (2),ülőgarnitúra (2),taxi (2),honlap (1),termék (1),erőszak (1),divat (1),kerekesszékesek (1),tudás (1),remeny (1),Kis Grófo (1),vagyon (1),Áder (1),content SEO (1),önkormányzat (1),halalsprint (1),fotó (1),tervezett elévülés (1),Obama (1),elnök (1),szépség (1),képzés (1),tanfolyam (1),nagydologsprint (1),klaszter (1),Energiapartner (1),túlélőkészlet vezetőknek (1),kazán (1),energetika (1),keresőmarketing (1),autósprint (1),gázkészülék-szerelő (1),beruházás (1),árak (1),gazdasagsprint (1),információs kor (1),Google Trends (1),jobb agyféltekés rajzolás (1),rajztanfolyamok (1),duguláselhárítás (1),vezetés (1),marketingmix (1),vállalkozás (1),#bukás (1),lakatfal (1),szerelem (1),államszocializmus (1),Balog Zoltán (1),egészségügy (1),Gyurcsány (1),viselkedési közgazdaságtan (1),DK (1),pártok (1),választás (1),viselkedési politológia (1),oktatás (1),Fodor Ibolya (1),internet (1),felhasználó (1),cgm (1),vakcsoport (1),Orbán Viktor (1),fogyasztó (1),seo (1),FIDESZ (1),szociológia (1),társadalom (1),demokrácia (1),MSZP (1),ár (1),bejutas (1),Mohács (1),szobrász (1),kultúra (1),Böszörményi (1),humor (1),kép (1),hulladékgyűjtők (1),piacbővítés (1),ABútor Outlet (1),piac (1),Bing (1),Google (1),horgászat (1),akció (1),húsvét (1),árpolitika (1),horgász (1),hal (1),azelsosprint (1),élmény (1),Abaliget (1),ponty (1),SERES (1)